Fredag 08.08.08 :)

Hejsan !

Nu har jag haft bloggen i 3 hela dagar ! jag har inte skrivit något inlägg för att jag har Fixat designen här på bloggen ! Jag hoppas att ni tycker den är fin och att om ni inte tycker det eller det är något som inte funkar så hoppas jag att ni säger till mig Antingen min msn : [email protected]  ( ni kan skicka mejl också ) Eller så kommenterar ni det som är fel osv...

Men nu hoppas jag på mer bloggande! Skolan börjar ju snart igen . Jag kan ju inte säga att jag längtar till skolan, men jag börjar tycka att sommarlovet börjar bli lite tråkigt xD (jag vet att jag är lite annorunda, men jag kan ju inte vara som alla andra, eller ? JAg tycker man ska få vara sig själv i allafall !

Men nu ska jag snart till bussen , men jag skriver mer när jag har kommit till min mamma ( senare i kväll ) !

Så ni får ha det så superduperbra så länge ! pussochkram cajsa (Bjuder på en bild xD)


  (Klicka så blir den större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0